Totalt antall sidevisninger

fredag 6. januar 2012

Jeg er lykkelig!


Endelig kom skapet mitt! Som jeg pga litt feil fra min side og litt fra Living har ventet på siden Juli! Så dette kan man si var et etterlengtet vitrineskap.

Jeg har enda ikke fått serviset som skal inni - fra mine besteforeldre, koselig å ha noe som har litt affeksjonsverdi.. Og ellers synes jeg det var vanskelig å få det fint til inni. Hva skal man ha inni? Enn så lenge kommer det bare noen sneak peaks - prøvde meg på en collage men jeg er ikke så flink til det heller gitt hehe...

Skapet er Summer fra Living, 2 dørs - og jeg er strålende fornøyd!

2 kommentarer:

  1. Spennende!
    Gleder meg til og se hele skapet, med innhold!

    God fredagskveld,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  2. Så fint!! Passa det fint inn, eller måtte du justere og ommøblere alt for å få plass??
    Gleder meg til å komme og se det *live* :)

    SvarSlett