Totalt antall sidevisninger

lørdag 14. januar 2012

Dagen vår i dag - en fin fin lørdag :)


Det var en rolig start på dagen hos oss - deilig det! Mor fikk sove på morran og barn var å stille at mor faktisk fikk sove - og ikke bare ligge å slappe av ;)
Våkna opp til glade barn og nydelig vær, det er ikke verst altså, da blir man gla!






Meg og minsta hadde det rolig hjemme mens Daddy og Emma kosa seg med sin faste tur til Storo for boller og melk på lørdags formiddagen.




Jeg fikk også en mld at skiene til meg og Emma var ferdig montert - så da dro Daddy og Emma å hentea ski! Kjempe gøy! Første gang Emma har stått på ski, og jeg synes hun var super flink! Jeg ahr ei jente som ikke har mest tålmodighet og deg skal ikke så mye til før hun blir sint og gi opp ;)
Men hun holdt det gående! Riktige nok med en del hjelp, holding og skli ned bakker på innsiden av mor sine ski. Som forsåvidt også hadde trøbbel med balansen! Det er maaangen år siden jeg har hatt noe annet enn carvingski på beina.. Så litt skjelven og problemer med å bremse, men jeg klarte meg jeg! Så nå har jeg til og med planlagt skiturer med venninner - det er ikke verst! Er jo kjempe koselig og passe "hard" trening å gå på ski :)




Synes dette var et nydelige bilde..... de beste...



Mor og Emma som prøver ut di noe skiene - kjempe stas!





Hahaha og Isabelle i lufta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar