Totalt antall sidevisninger

søndag 22. januar 2012

En tilgodelapp på Living + en tur på kremmehuset

Endte i blant annet med sauskinn fra Living og puter fra Kremmehuset (Håper James holder føttene sine borte fra disse:P)



Så en ny "gummikurv" fra Living som blir min nye lagringsplass for garn som er nytt, mens den gamle kurven ble for restegarn, alt garnet Drops Eskimo (dette har jeg tydeligvis hatt dilla på i ei lang stund for litt siden! :P) og påbegynte prosjekter får bli i den gamle kurven.




Så må jeg le litt. Jeg er ikke noe interiørbloggen men man legger ut litt nye ting her og der. Selv leser jeg interiørblogger en del for litt inspirasjon og for å kose meg. Og som mange andre lurer man på hvordan i alle dager man kan ha det så "hvitt og strøkent" når mange av disse har full jobb, mann og barn og alt som hører med??... Lurer på om de har gjort sånn som meg i dag - forflyttet rotet?

Slik ser det ut når jeg tar bilde av nye puter, fat på bordet og diverse... men på andre siden derimot



Der ser det sånn ut!! Som det ofte gjør i helgen, selv om dette er kanskje hakket verre enn vanlig hehe... Jenter som har vært å raida litt!


Må påpeke at jeg gleder meg til å ha en gang en gang! Vogn i stua er litt sånn... så som så :/

3 kommentarer:

  1. Hahaha!
    Trenger snart en garnkommode du..ø

    SvarSlett
  2. Haha, garnkommode :)
    Jeg er nok heller ingen interiørblogger, men det sniker seg da stadig inn noen interiørbilder. Og akkurat som deg (og alle andre interiørdamer) rydder jeg bare unna akkurat innenfor det linsa fanger opp :)
    Her står støvsugeren fremme ved kjøkkenbenken, kopper og glass på benken og leiker utover hele stua...
    Men slik er det vel med små barn i hus?? :)

    SvarSlett
  3. Garnkommode - hahaha ja det må kanskje komme når man kjøper seg hus? :D

    ja Eldbjørg - jeg er overbevist om at det er slik de gjør det disse interiørbloggerne - det MÅ være det! *lever i den troa*

    SvarSlett