Totalt antall sidevisninger

tirsdag 31. januar 2012

Fra kjoler til middag!

For litt siden hadde jeg bursdag, derav noen ekstra kroner på konto. En skikkelig stavmikser har jeg savnet derfor ble James sendt på det ærend i dag da han alikevel skulle på Storo. Så nå er jeg en ganske glad eier av en ny stavmikser - noe som betyr at vi i dag kan lage denne gode suppen, så håper jeg det blir bra, første gang jeg prøver denne så kan kanskje ikke si den er god enda, men lov til å håpe!? Hehe





Ellers er Emma hjemme med meg i dag, forsatt litt feber og "vondt i hodet" men konstant mas om at hun er helt frisk nå og at hun vil på Blåmann. Mor er herved blitt litt surrete i hue :P.. Jaja, det er da ikke lenge til i morgen?



MEN dette bildet beviser vel at helt frisk var å ta litt gått i?

1 kommentar:

  1. Kan vel innrømme at en helt frisk og oppegående Emma, er ikke det jeg forbinder med en Emma som ligger stille under teppe på sofaen :)

    God bedring! Her er vi på andre uka med syke barn, og ikke minst syk mann (grøss og gru!!)

    En fin kveld til søte deg!
    Klemmer fra Eldbjørg

    SvarSlett