Totalt antall sidevisninger

fredag 2. november 2012

Fått meg en "label"

 Jeg bestilte mine labels fra nominette og jeg er egentlig fornøyd, MEN jeg angrer på valget så vil helst bestille nye. Jeg føler denne kan lett kræsje med klærne jeg lager så tror nok det tryggeste vil være å ha dem med mørke grå / sort skrift.  Derfor så fester jeg de ikke på alt av klær, men på de plaggene jeg føler det passer :)

Så vet jeg ikke helt med tanke på gaver? Har DU labels på gaver? Strikk på bestilling?

Jeg tror ikke jeg kommer til å feste labels på Mariusene som skal bli julegaver, heller ikke noen smågaver som jeg skal gi bort. Føler jeg da reklamerer for meg selv? Noe som på en måte ikk er en dårlig ting i seg selv, men... nei vet ikke... Blir ikke enig med meg selv om det er snikreklame/skryt eller om det bare er for å "sette sitt navn på sitt arbeid"? 





1 kommentar:

  1. fine, jeg har og lurt på å bestille slike til sysakene mine... fine... :)
    kommer nok til å bestille svart hvitt, men fins jo så mye fint!!

    klems Diana. ps, er tilbake på My Dream... gøy!

    SvarSlett