Totalt antall sidevisninger

onsdag 14. november 2012

Julegaver på løpende bånd!




Hei!

Nå går det i ett! Jeg er arbeidssøkende i denne stund, med andre ord hjemmeværende men det betyr ikke at jeg bare sitter å tvinner tommeltotter gitt. Eller, immellom slagene i heimen så sittes det strengt tatt en del, det skal sies .. Men det sittes og produseres, det er noe helt annet! ;)  

Det blir en del hjemmelagede gaver i år, siden jeg har tid til det er det stas og veldig koselig å kunne gi bort noe med mye tanke og tid bak.  Jeg har nok "forlovet" meg litt her og der,  så det er bare å sette i 6. giret på pinnene og la det stå til!  Jeg har laget liste og må bare ta den for meg, ikke lov til å bli stressa... Enda :P





Inni mellom alle mønster og julegaver så er det greit med noen små "pauser", disse har blitt brukt til å gjøre ferdig en sånn populært kalt "UFO"  - EN kvardagskjole fra Nøstebarn. Har enda ikke fått kjøpt knapper som Ema har bestilt (Hello Kitty helst ... jaja) så den ser litt sjev ut siden den ikke er festet.

Strikket i Drops Delight, og jeg tror jeg er fornøyd. Litt artig i fargene, selv om ujevnt oppe på bærestykket. Uansett så er viktigst av alt at Emma liker den. Veldig såent på om hun i det hele tatt kommer til å bruke den ;)






Joggesko og trimtøy er på, jeg venter ei venninne og vi skal nå ta oss en tur. Runda er en 5 km og det er en deilig start på dagen!

HA EN FANTASTISK FLOTT DAG FOLKENS!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar