Totalt antall sidevisninger

onsdag 1. februar 2012

1 Februar!

Dagen i dag er en kald dag, 7 kalde og snø i luften... Men det er litt deilig og! Jeg liker godt turen i barnehagen med jentene om morgenen, det er faktisk veldig forfriskende å komme ut i den kalde lufta og gå den lille biten mot barnehagen. En koselig tid med jentene hvor de peker på alt på deres vei, viser meget stor beigstring på diverse flyvende objekter på himmelen og de store heisekranene på utsiden her og Emma som forteller i stor begeistring hva og hvem hun gjerne vil leke med i dag :)



Her er en liten oppsummering av hvordan min dag kommer til å se ut. Litt skoletid på Mister Mac først, så kommer damen bak denne bloggen her , barselvenninne som skal lære meg å strikke hæl :D.. på tide at jeg klarer noe av det vanskeligste i strikkeverden føler jeg hehe

Så fikk jeg et innfall i butikken her om dagen og har kjøpt annanas og vaniljekesam, det må bli godt vel?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar