Totalt antall sidevisninger

torsdag 26. april 2012

Turen til hytta - med noen få bilder



En helg før påska reise James og jeg på hytta sammen med pappa og Marit for en voksenhelg. Jentene ble levert hos bestemor og vi vendte nesa mot Setesdal :)






James er vant med flott natur, men en veldig annerledels natur, og som turister flest endte da denne turen oppover Setesdalen med en del små stopp for å beundre og for å ta bilder. Skal jo si meg veldig enig og da - vi bor i et flott land og veien opp til Setesdal er flott - spesielt når man er så heldig å få litt sol på veien også :)




Noen som kjenner igjen denne strekningen? Den har mange ganger vært mitt : Ahhhh endelig fremme!! ;)





På gamle trakter.....




Utsikten fra hytta til Pappa - nydelig spørr du meg :)




Så vil jeg tørre å påstå at James kosa seg masse! Med lua til pappa (haha), godt tøy slik at man kunne på den måte nyte snøen og ikke bare fryser hehe! Det å få kjøre snøscooter for første gang var nok prikken over i én! Jeg fikk klar beskjed etter den første turen hans "bak rattet" : I want one for my birthday!  hehehe


2 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder! Nå lengtet jeg veldig tilbake plutselig... Spørs om jeg ikke må ta turen en gang i sommer, Og stoppe innom dere for en kaffe på veien :)

    Og ang bursdagsgaven til James, ville jeg nok avventa den litt :)

    Marsj tilbake til skolearbeidet! :)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha nei det er nok ikke noe han får til neste bursdag - kanskje 40årskrise tiden? haha

      Kjempe koselig å komme tilbake, mimre litt og finne litt roa på landet hehehe

      Slett