Totalt antall sidevisninger

torsdag 19. april 2012

Igjen, lenge siden sist! Mye som skjer :)


Igjen har det gått en lang stund mellom blogginnleggene, men som student er vel dette den travleste tiden på året, 1 mnd til 1 eksamen, 2 prosjektoppgaver og 1 bacheloroppgave.... Og så må man ikke glemme at oppi alt dette skal man også flytte! *jaiks*.......

De fleste vet det sikkert nå, våre forandringer i planene..... VI FLYTTER TIL KRISTIANSAND! Litt skummelt da det ble bestemt veldig fort. Plutselig måtte vi søke barnehageplass, og vi var 5 dager for seint til den fristen, så måtte vi komme utav leiekontrakten før planen og ja - det ble plutselig veldig mye å ordne!

Vi gleder oss masse og vi ser frem til å flytte! Litt ekstra mye siden vi flytter i den fine årstiden - sommeren! Ekke mye som er bedre enn en såmmår på sørrlanne ;D
Det blir nok mange turer til Dyreparken i sommer da jeg vil være hjemme med jentene - vi skal kose oss masse sammen :) Det blir så fantastisk å få være så nærme familien!

Frem til jentene får barnehageplass, jeg for jobb sånn at vi igjen kan kjøpe - så blir vi boende på Evje i huset til bestemor. Der skal vi kose oss masse i hagen, hvor Gofa skal lage sandkasse, må vel også få en sånn trampoline som alle andre har og som Emma elsker over alt på jord, stygge som fy men :P




Litt grubling har det blitt... vemodig å ta jentene ut av den gode trygge barnehagen vi er så fornøyd med. Håper virkelig vi finner en flott barnehage som jentene kan like og trives i like godt som den i dag... Det blir veldig trist å flytte fra alle vennene mine, de fleste bor jo i Tigerstaden de også.. GURIMALLA som jeg kommer til å savne dem......


Så skal man jo inni alle disse flytte tankene også få til å gjøre ferdig siste semester av skolen! Tenk det.. endelig er jeg her, det har tatt sin tid men nå er jeg snart i mål! En Bachelorgrad som tilslutt tok 5 år pga 2 år med fødselspermisjon - det var vel ikke helt en del av planen MEN for noen fine pauser jeg fikk :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar