Totalt antall sidevisninger

tirsdag 24. august 2010

Litt skryt av jenta mi - verdens fineste!!

Se på den herlige jenta mi da! Klarte å få bilde av Emma som gjemmer seg inni et tomt svømmebasseng - defor fargen og dusingen, MEN jeg synes det var utrolig flott og tror dette komme til å bli stort på "skryte veggen"

Så klarte jeg ikke mere irritasjon over at Emma sover i en fæl reiseseng... Tenkte å ikke kjøpte nye seng før hun skal i stor seng, men klarte altså ikke å vente! Legger henne ikke i stor seng før jeg MÅ, og håper hun har 6-12 mnd igjen i sprinkel senga.. Godt for mamma å vite hun ikke kommer noe sted ;) SÅ da ble det en billig "Singlar" fra Ikea - og overraskende nok synes jeg det var fint jeg med trehvitt! Det bryter litt i alt det andre hvite på rommet hennes! Nei ble kjempe fornøyde vi altså!

Lille snuppa mi som har dilla på å si : "Titttei!!" for tiden...


Og tøffa til mamma - i nye ridebukser, puff ermer og vest! *smelt*

1 kommentar:

  1. Skikkelig kult, blått bilde!! Stilig effekt! Så bildene av kuppene dine i klesveien, men trodde det var til deg!! Ha ha ha :) Jeg tenkte...'Jøss, har hun kjøpt seg ridebukse? DEt vvar litt tøffere enn du pleier å være, tenkt jeg :) Hi hi :) Men så var det til Emma :)

    Og senga var jo kjempefin!

    SvarSlett