Totalt antall sidevisninger

onsdag 11. august 2010

Butikkene er farlige for tiden!!

Dette ble litt av vår fangst da jeg hadde en tur på Storo Senteret i dag, ikke så bra å ha legen på toppen der gitt :P
Vesten er fra H&M og den fikk Emma av mamma i helgen - knall fin! Så er resten på bildet handlet på KappAhl. I dag har hun også på seg en ridebukse vi kjøpte på H&M - skikkelig stilig! Så er det jo også godt å gå med i barnehagen, da må jo gjerne klærne være behagelige med så mye leking!
Og jeg må si WOW! Ble kjempe imponert av både H&M og KappAhl jeg altså - høstkolleksjonen deres er så fresh og nå er det veldig gøy å ha jente i Emma sin alder må jeg si! Litt skummelt for visa´n, men veldig gøy for mor :P Kunne lett ha svidd av 3000 kroner i dag kjenner jeg, det var "dilemma dilemma" hele veien når jeg stod å valgte! Godt jeg hadde bursdagspenger så jeg kunne begrense meg selv litt "KUN bruke bursdagspengene" heheh

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar