Totalt antall sidevisninger

tirsdag 10. august 2010

Da skal det strikkes!


Da skal det strikkes et slik et! :)

Lurte ei stund på om jeg skulle orke å begi meg ut på et strikke prosjekt - men følte siden Emma fikk et teppe så måtte jo mini i magen også få et! Her falt valget på Nøstebarn sin oppskrift "Mor Signes babyteppe" - og av en eller annen grunn så "turte" jeg ikke å strikke rosa!! Så kjøpte veldig fin lys beige sånn at jeg safer meg i tilfelle denne gangen! Ikke spørr meg hvorfor, strikket rosa til Emma jeg.. Men nå er det noe i magen min som sier : kjør safe!! Så da gjør jeg det :)

Gleder emg til å begynne i kveld - koselig å ha noe å gjøre!!

1 kommentar:

  1. Åhh, så kos med strikking!!
    Jeg tør virkelig ikke begynne, da jeg er helt nerd på strikking...
    Så det får jeg overlate til noen som vil være snill med meg, så jeg kan få ferdig strikket :)

    Men, masse lykke til med teppet! Gleder meg til å se det ferdig:)

    Og har du kanskje litt for mye tid til overs i disse barnehagedager?? ;-)

    SvarSlett