Totalt antall sidevisninger

onsdag 23. november 2011

Ikke verst å få akupunktur i stua?


Runde nr 2 med akupunktur! Søsteren til ei venninne går siste året på akupunktur, og er så fantastisk snill som kommer hjem (!!) til meg og setter noen nåler. Dette skal ha god effekt på lammelsen i ansiktet.
Jeg som har vært livredd for akupunktur, har turt å gjort dette! Hele 12 nåler hadde jeg i kroppen i dag, jeg er super stolt. Samtidig med fascinert over at slike nåler som blir "dyttet litt på og rota litt med" gjør så lite vondt! De var litt ekle de i ansiktet, men ikke så ille som jeg hadde trodd.
Men så var det i minnet mitt den ene jeg fikk da jeg lå i badekaret under fødsel med Isabelle, en STOR sort en som gikk inn i hånda mi - AU!.. men disse her nålene var "små og søte" og ikke vonde. Nesten så jeg håper vi skal gjøre det noen runder til :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar