Totalt antall sidevisninger

tirsdag 1. november 2011

I teorien er jo dette en liten blogg om jentene mine!



Derfor synes jeg det er på tide med noen bilder av de beste jentene.... Så store de har blitt. Den klisjen om hvor fort tiden flyr, den er helt riktig. Klisjen om hvor høyt man elsker sine barn, den er også helt riktig. Jeg er trøtt, jeg er sliten, det er full rulle i heimen og uten tvil er det SLITSOMT å ha ei på 1 og ei på 3 - det er ikke å putte under en stol.
Men som sagt så var det denne klisjeen igjen da , det fantastiske er jo at det er så verdt det! Jeg er så evig takknemmelig for at nettopp disse to jentene kom til meg. Det å gå inn på kvelden å titte på to sovende jenter, det å kose med Emma på soffan på kvelden hvor hun sier at mamma er hennes best venn og det å se hvordan Isabelle smiler og ler til meg om morgenen når jeg kommer inn på rommet - det gjør alt verdt det. Det er virkelig dette som er livet...

Og for å få med en siste klisje - nå må dere love meg å ikke le! hehe... "Ikke ante jeg at dagene som gikk, det var selve livet".. jeg prøver å minne meg selv på dette så ofte jeg kan, å virkelig sette pris på de småtingene.. eller for en mamma; de store tingene ;)



1 kommentar:

  1. Og hadde noen fortalt meg for ti år siden, at det var slik jeg skulle la dagene gå, ja da hadde nå hvertfall jeg ledd :)

    Supersøte jentene, jeg gleder meg til å komme på besøk :)

    Kos deg med halsen, jeg elsker Pickles!
    Klemmer fra Eldbjørg

    SvarSlett