Totalt antall sidevisninger

lørdag 14. mai 2011

En liten søt kjole/tunika til Isabelle

Mine to nydelige stoltheter :)

James har kameraet mitt med seg, og jeg har ikke fått ladet det lille digitale, så her er det kun dårlige bilder med photobooth gitt...

Men kjolen ble ferdig i går kveld! Den er laget i eget hodet men ved litt ved hjelp av ei venninne (bloggen Sysleglade Syslerier). Jeg ville bare lage en liten søt tunika/kjole som kunne passe nå vår/sommer og til høsten.
Jeg er egentlig veldig fornøyd, men det ble en del for stor da! Men gjør ikke noe, den vil jo garantert passe en gang! Så tar jeg det som en unnskyldning til å lage en til i rosa og hvit hihihi



Skulle prøve å få bilde av lillesnuppa liggende på ryggen, menneh.... nei det ville hun ikke! hahaha


Man får litt inntrykk av bildene da! Jeg ble så ivrig på slutten av jeg glemte helt av knappehull! Himmel! SÅ måtte trikse og mikse litt der, men det gikk nå til slutt :)

Legger kanskje ut en oppskrift når jeg strikker tunika nr2 , da skal jeg skrive ned hvordan jeg har gjort det :)

1 kommentar:

  1. Så fin den ble! Jentene dine er helt herlige!
    Skriv ned oppskriften ja! Har planer om å lære meg å strikke, så da kunne den vært noe å strikke :D

    SvarSlett