Totalt antall sidevisninger

tirsdag 10. mai 2011

2 dager til Obligatorisk prøve og 16 dager til eksamen....


... Da må man kanskje begynne å lese?

Huff, jeg har ikke vært noe flink i år - og jeg har så dårlig samvittighet.. Men jeg har ikke flust med overskudd for tiden, det er en luksus kjenner jeg... Når kvelden kommer vil jeg helst bare sitte på soffan og slappe av og strikke, koble helt ut.. Jeg har som 2 barnsmor blit skikkelig lat vil jeg tørre og påstå.. på kvelden vel og merke! Dagene går i ett, med Isabelle som nå krever sitt - ikke bare soving lengre når man er 8 mnd :).. Hus skal vaskes, klær skal vaskes, brettes, strykes, middag skal handles inn og lages, smårydding som man gjør gjennom hele dage, også har man jo også dette travle sosiale livet når man er i mamamperm hehe.. Nei men dagene går i ett og når kvelden kommer er jeg sliten.. SÅ hvor skal jeg få dyttet inn lesning?????
Nå prøver jeg meg når Isabelle sover første luren.. Hun er litt opp og ned på hvor lenge hun sover for tiden så jeg får bare hive meg i det.. Overse at huset står på hodet, for det gjør virkelig det.. jeg føler jeg går i en sandkasse og soffan ser egentlig ut som en leketøysbutikk...

WISH ME LUCK! For motivasjonen er på bunn... Egentlig hører jeg Se&hør kalle på meg, og Hundehviskeren, og så Dr Phil... Nei den luksusen får nok vente på seg gitt, ikke i dag heller :P

1 kommentar:

  1. Lykke til, dette greier du!
    (sier hun som burde lese pensum om ikke blogger. Ø, skal lese selv så fort jeg har skrevet her...)

    SvarSlett