Totalt antall sidevisninger

søndag 29. november 2009

Eksamens stress uten like!

Jadda - der har du meg i ett nøttskal for tiden - brillene er på og en god start på dagen kan ikke skje uten Cola, spesielt når man har eksamen! For det har jeg.... Jeg har Organisasjons Teori eksamen i helgen.. Ikke det verste egentlig - annet enn at jeg har ikke hatt barnepass før i dag! SÅ i dag er min fulle dag med eksamens skriving, selv om vi kan levere i morra, så har jeg statistikk eksamen i morra - ja dette er ett rotte-race kan jeg love dere! Har 5 eksamner som kommer som perler på en snor -magen vrir seg med tanken :(

Ønske meg LYKKE TIL! Gudene skal vite at jeg trenger det :P

4 kommentarer:

  1. Oi da!! :) Æ misunner dæ ikke alle de eksamene nei!! :) Lykke til med lesingen! Bare tenk: du er jo snart ferdig :)

    Kleeeeeem!!! Måååånnn!!! :)

    SvarSlett
  2. oioi. LYKKE TIL høna :-) Det går nok kjempe bra :-))

    SvarSlett
  3. oh my god.... høres ikke så altfor spennende ut- men tenk så herlig det blir når du blir ferdig da :-)

    lykke til og krysser det som krysses kan :-)

    Ha en flott og effektiv kveld:-)

    SvarSlett