Totalt antall sidevisninger

onsdag 11. november 2009

Det er helt fantastisk!!!

I dag fødte en av mine aller beste venninner en velskapt liten gutt... og jeg er i tårer! Etter jeg selv har opplevd det mest fantastiske av alt, det å bli mamma, så har jeg blitt en person som blir utrolig lett rørt :) Dette er lenge siden jeg har følt timene har snilet seg så sakte forbi mens jeg ventet på "den siste mld" - når hun hadde nådd målstreken...

Jeg begynner jo så klart å mimre selv, jeg var heldig å få oppleve en kjempe fin fødsel! Den var kort, men veldig intens og jeg var frisk og rask etter på (selv om da det stod på som værst var det ett intenst smertehelvete uten like! hehe) , jeg var full av adrenalin og jeg lå våken så og si hele natten for å bare ligge å kikke på jenta vår... Trodde ikke det var mulig å bli så forelsket på denne måten, man blir så altoppslukt av denne lille bylten som ligger der i armene dine.. Prøver så godt jeg kan å minnes hvordan hun luktet, hennes første lille gråt, de dype mørke øynene hennes... Hun var så perfekt som jeg aldri hadde drømt om å håpe på <3Dette er det vakreste jeg noen gang har sett; en utrolig stolt pappa som holder Daddys little girl for første gang, jeg kunne ikke se meg mett - og det kan jeg heller ikke den dag i dag!


Det første familiebildet - 1 time etter fødsel


Og her blir vi stelt og målt, se lille gode bolla mi <3
3220g, 48cm lang og 34cm rundt hodet - med andre ord helt perfekt!

1 kommentar: