Totalt antall sidevisninger

tirsdag 1. desember 2009

Jeg har blitt syk!

Er ikke det typisk? 2 dager før jeg reiser hjem, flyr alene med Emma.. 3 dager før den tøffeste eksamen av alle... Her sitter jeg med 38.5 i feber, iskald, svimmel og en migrene fra en anna verden.. Tror det har kommet av veldig mye eksamen stress i det siste, jeg har kjempe panikk følelse og jeg våkner mange gange rpå natta og drømmer om eksamen og jeg får ikke sovne igjen med det første... Nei dette eksamenjaget dette semesteret har tatt på meg altså... Toppa seg i går når jeg hadde statistikk eksamen og jeg gjorde det dårlig, det er noe med meg og statistikk, det går bare ikke!! Og jeg er så lei meg som ikke får det til, jeg er så lei av å stryke og å alltid henge ett fag etter :(....

*drar teppet godt opp under nesa og prøver å sove denne dritten av meg*

1 kommentar:

  1. Hei snuppa! :) Å nei!! Har du blitt syk? OG kommer du hjem nå? Trodde du kom midt i Desember jeg? Eller er du bare hjemme i kr.sand nå til eksamen? Eller kommer du til Oslo?

    Stakkars dæ!! Jeg skjønner veldig godt at du syns det er kjipt. Og så dritt at du ikke gjorde det bra på statistikken!! Tror du du står? Sender deg mange gode tanker, og masse krefter!!! Bli frisk som en fisk-krefter ;) god bedring snuppa! Gla i dæ!! Lykke til på siste eksamen!!!!!

    Ingun :)

    SvarSlett