Totalt antall sidevisninger

mandag 25. juli 2011

Marius´n er ferdig!



VOILA!!


Mitt første Marius prosjekt er ferdig! JIPPI! Og jeg ble rimelig fornøyd, til første gang å strikket mønster å være. Den kommer ikke helt til sin rett da den ikke er på minsta og vinkelen er litt kjip(den er ikke så skjev som den ser ut her) . Men en ting har jeg lært - det blir strammere der man strikker mønster! Slik at neste gang strikker jeg meeeeget løst og muligens med mindre pinner når man er ferdig med mønsteret.

Heller ikke helt fornøyd med armene/under armene, de er før løse og jeg skulle nok ha heklet strammere slik at jeg kunne jukset litt og fått det mindre. Og litt lengre stykke med riller (skulle ha hatt det i følge oppskriften)





Synes mønsteret ble rimelig jevnt og fint jeg, for første gang å være :)

4 kommentarer:

  1. Kjempefin ble den!! Nydelige farger :):)

    SvarSlett
  2. kjempe fiiiin :) link til oppskrift og åssen garn brukte du?

    SvarSlett
  3. Så fin den blei!
    Koselig at du strikker til jentene :)
    Kjenner jeg ikke er helt der enda, men jeg prøver meg da frem med litt tepper og smådill. Også sokker da selvfølelig :)

    Klemmer fra Eldbjørg

    SvarSlett
  4. Kjempe fin kjole, og nydelige farger! Så gøy å komme over bloggen din. Må si jeg ble overraska når jeg kjente deg igjen. Vi jobbet sammen på J&J for mange år siden. hehe.. (Aldri i samme butikk tror jeg..) Gøy å se deg i bloggverden. ;) Kjempe fin blogg du har. Gleder meg til å følge med videre. :)

    SvarSlett