Totalt antall sidevisninger

tirsdag 21. mai 2013

VI ER PÅ PLASS!!

Da er vi på plass! I vårt nye lille store slott, og du og du som vi koser oss her! Ting tar litt tid, og vi som aldri har eid før og kun har leid små leiligheter, så sier det seg nok selv at det tar tid å "fylle opp" 195 kvm med hus! Men vi har fått gjort mye av de store tingene inni. Jeg har endelig fått en spisesoffa - tror dette må vøre min stolhet og "go´kroken" i stua. Gleder meg til å ha mange kvelder med hyggelig selskap rundt bordet :)





 Vi vurderer om vi skal fjerne sprossene når vi skal male huset (rødt hus nå som det kan skimtes, det skal bli lyyyyyyyse gult ish med hvit mur og karmer) Det blir veldig mye pirk å male så mye sprosser som vi har, og jeg tror jeg vil like de store vinduene uten jeg. Her skal det opp liftgardiner i lin, så det vil nok uansett gjøre det lunere... Men vrient.. Tar gjerne i mot tips her! ;)  Det er et stort og langt 70-talls hus med mange og store vinduer.




SÅ er det TV-kroken i andre siden av stua. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på litt "knæsj" farger og litt fresh og nytenkende holdt jeg på å si. Men det er ikke meg, det blir feil.. Så jeg faller tilbake på det rustikke og det romantiske. Jeg synes det er så mye som er så stilig hos andre, men jeg får det ikke helt sånn til hjemme, blir ikke fortrolig med det. Det er nok beige, grått, hvit og sarte pasteller som er meg gitt ;))
Denne veggen skal bli en bildevegg (Jeg har bare foreløpig hengt opp bilder hvor det var spikere) og over TV´n kommer det en lang hylle.



Det kommer flere bilder etterhvert som rommene gjør seg ferdig. Jentene sine rom er ferdig, så og si.. Legger ut bilder av barnerom i neste runde :)



HA EN FLOTT KVELD!

Kathrine :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med hus!! Ser ut som dere får det helt nydelig.
    Jeg lurer på hvor det hvite skapet ditt er ifra? Jeg ser etter et slikt skap. Ha en fin mandag. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ane, tusen takk for hyggelig kommentar :) Og tusen takk! Kjempe stas med hus :)

      Skapet er fra Living og hete Summer. Jeg har 2 dørs, det kommer også i 3 dørs men det fikk jeg desverre ikke plass til i den tidligere lille leiligheten i Oslo hehe :)

      Slett