Totalt antall sidevisninger

mandag 27. mai 2013

En hjemmestrikka "bundad" og to stakker


Emma er så heldig og har fått setesdals "kvitstakken" av Oldeforeldrene - og hun er så nydelig med den.  Jeg var litt små redd hun ikke ville ha den på, hun er litt sær i klasveien som jeg kanskje har nevnt før ;) 
Men etter mye om og men, så fikk vi nå på både stakken, skautet og skoene :) 


Her på 17 mai er  tøffa mi på sparkesykkel med flagg og stakke hehe



Jentene! Helgen før 17 mai var vi i konfermasjon og jeg var så heldig å få  låne en stakke av ei venninne. Det er så flott! Så det er bare å begynne å spare altså - jeg drømmer om å en gang selv eie en slik :)





Selv om etterhvert ble Emma en smule lei, så var det jaggu med stas også å svirre rundt med en sånn flott "snurrekjole" 




Her er bunaden som jeg strikket til minsta, den ble ikke så gale den altså. Har desverre ikke så gode bilder av den, men jeg viser det jeg har, Det er etter oppskrift fra Drops - "Nordisk drakt".. Den var så "pellete" å strikke at jeg ble faktisk litt lei strikking! hehe.. Så jeg har tatt en liten pause - men sitter å strikker litt på en vest til Emma.






1 kommentar: