Totalt antall sidevisninger

onsdag 28. november 2012

Dorthegenser´n!



 Min kjære "Dorthegenser" har vært ferdig en stund men jeg har helt glemt å vise den frem! Da jeg satt og strikket den sverget jeg på at jeg aldri skulle strikke en til. Noe så kjedelig så langdrygt å strikke skal man leite lenge etter. Men så skal det jo sies at jeg strikket på pinne 5 og 90 masker på bolen mot originalen som blir strikket på pinne 7 og 70 masker så sier seg selv at den går nok litt fortere å strikke enn min. 

Jeg strikket i Drops Alpakka og Drops Kid-Silk og jeg er SUPERFONRØYD! Den er ikke så tjukk og tung som originalen og derfor en genser jeg nok bruker mere enn hva jeg ville gjort om jeg fulgte oppskriften. Jeg må også innrømme at jeg er så fornøyd at det kommer nok en til gitt, men etter jul når julegaveracet er over og man kan strikke litt til seg selv igjen.. Jeg vurderer begunder, brun eller grå.. hmmm.. Godt jeg har litt tid å tenke på ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar