Totalt antall sidevisninger

fredag 16. november 2012

DIY Julekalender - en liten sneakpeak



Eller, det ble vel heller en stor sneakpeak men hehe... Kjøpte plank på Bygger´n , fikk tapet på fargeland her borte, noen spikere hadde jeg hjemme  - VOILA!

For første gang skal jentene mine få julekalender, og jeg har en stund leitet etter en slik som dette. Jeg har ikke funnet noe som kunne minne om denne, annet en en veldig fin en på kremmerhuset som jeg har satt meg på "venteliste" på når den kom inn i butikken. MEN jeg klarer ikke vente hehe - så da prøvde jeg meg på en selv.
Den fikk desverre noen skrabler underveis (fint å hamre med tapeten ned på gulvet, men OPPÅ spikerne som lå under.. jadda... ) , men jeg synes den ble fin jeg. Nå skal de små gavene på og så skal vi finne et fint sted som den kan få lov til å henge :)

Smågavene har jeg funnet på Søstrene Grene, Nille og litt på H&M. Satser på at det går som smurt og at de vil ta poenget med "annen hver dag" - det må jo få være lov til å håpe ;) hehe





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar