Totalt antall sidevisninger

lørdag 30. juni 2012

Hverdagskjole!

 Hei!

Nå er det så lenge siden at jeg ikke helt hvor jeg skal begynne! Så nettopp av den grunn så smeller jeg inn forsettelsen på siste posten som ble blogget - om en hverdagskjole fra Nøstebarn boken.

Da jeg nærmet meg ferdig var jeg IKKE fornøyd, den var rar i formen, jeg hadde gjort mye rart i "vendinger" og kanter og det ble ikke pent. Ble også gjort noe feil i kanten hvor jeg skulle feste knappene..  Så jeg prøvde å fikse det jeg kunne ved å sy litt her og der, samt ved å lage en heklekant med fastmasker rundt oppe ved halsen.








Sluttproduket ble ikke så galt det! Synes jeg! ;)  Strikket i nøstebarn sitt ull/silke garn som jeg desverre har forelsket meg helt i. Utrolig nydelig garn, MEN det har sin pris.... Vurderer å strikke en Marius til meg selv i dette garnet, men må regne litt på det først tror jeg hehe ;)


Så er bloggspot blitt nytt også i tiden jeg har blitt borte! Så beklager om et litt rotete innlegg :)

1 kommentar:

  1. Så fin den var:)
    Det garnet er helt nydelig ja.. Jeg har desverre blitt litt kresen på garnet jeg strikker med, og ja.. det merkes på kontoen :)

    Ha en herlig søndag :)

    SvarSlett