Totalt antall sidevisninger

tirsdag 1. mars 2011

Små blinkskudd

Kan tro jeg har det gøy med mitt noe kamera altså - jeg gjør jo ikke annet enn å løpe rundt å ta bilder. Jeg har så mange blinkskudd, jeg har så mange ideer om hvordan jeg vil ha bildene, om de skal være på lerret, om jeg skal lage enn slags colage for å så hive på lerret, eller om jeg skal ha mange små bilder på veggen. Har jo bilde kommoden min hvor alle bildene kommer opp i rammer... Men har veldig lyst til et stort bilde i lerret av jentene...
Men så var spm om man skal ha flere motiv på et lerret - eller satse på et stort flott bilde av dem. Skal man ha utkast eller skal man ha dem hele? Tenke tenke...

Noen som har fått bilde på lerrret - hva har dere gjort? Hva slags bilde?

SÅ heller jeg også mot sort hvitt altså.. falt litt for antikk, men som lerret så heller jeg mot noe slikt - sort hvitt og duset ut...

Verdens søteste små hender

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar