Totalt antall sidevisninger

tirsdag 1. mars 2011

Jeg elsker.. *litt interiør*



... bilder på veggen, på peishylla, på kommoden - jeg elsker bilder! Siden vi leier så har man ikke lyst til å lage mye hull i veggen, og gipsvegger er noe herk.. Men jeg klarte ikke dy meg, bildene er ike så tunge så heiv opp noen bilder jeg, litt på impuls! De er så lette, så henger fint på en liten spiker der.
Jeg smiler hver gang jeg ser jentene mine henge der. Må få et bedre bilde av lillebille på toppen der, med var det eneste fremkalte som var riktig vei.. Men hun er nå søt når hun sover da <3

2 kommentarer:

  1. Ja, er det ikke gøy med ordentlig kamera? Knips i vei, og kjør ut på lerret. Svart hvitt passer fint hjemme hos dere! Det ser så koselig ut, så nå håper jeg at det snart klaffer seg med en bytur! :)
    Og du som har så nydelig prinsesser, skjønner jeg godt at du vil henge bilder på veggen og vise de frem!!
    Klemmer fra Eldbjørg

    SvarSlett