Totalt antall sidevisninger

tirsdag 20. mars 2012

En liten prinsessekrone :)

Dere har kanskje lagt merke til at det er mest minsta som får det ene strikkeplagget etter det andre?.. vel det har sin grunn. Eldste mi er ei frøken med mye meninger og jeg kaller henne bare dynamitten. Hun vet hva hun vil ha på og kan krangle lenge om hvilke plagg som skal på om dagen - gjett om mor er litt sliten i hue av og til ;)

Derfor har jeg ikke brukt mye tid på å lage noe til Emma da jeg vet hun ikke vil bruke det. Og jeg klarer enda ikke få meg til å strikke en Hello Kitty genser eller kjoler med volanger her og der - det går ikke :P.... Men får jo litt vondt av henne når hun igjen spørr når hun ser strikketøyet : "Mammaaa - strikker du til Isabelle igjen?". Så da måtte jeg finne noe å lage til Emma også, og da tenkte jeg at en prinsessekrone måtte være midt i blinken! hehe... Oppskrift er hentet fra Garnstudio sine sider :)
Jeg ble litt ivrig som vanlig og satte i gang med nål 8 og eskimo.. så ser jeg etter litt den egentlig skal hekles med nr 4 hehe.. så ble ikke så mange "topper" på denne - men Emma var fornøyd hun! Så det er bra - så ble det en liten ting til Emma også :)






(noen som kan se det har vært karnevaltider? hehe)

1 kommentar:

  1. Fineste Emma! Hun er jo like mye prinsesse uten en masse topper på krona :)
    Heldige jentene, som får så masse fint! :)

    SvarSlett