Totalt antall sidevisninger

tirsdag 3. januar 2012

Godt nyttår!!


Da var vi hjemme igjen, etter en jul i England. Og for en jul! Jeg har vært syk hele jula og jentene halve. Vi har hatt mykoplasma´n som har gått rundt, alle tre. STEIKE den kan slå en ut! Så mistenker at det er den som jeg har hatt en stund. Vanlig antibiotika funker ikke på denne så det kan forklare hvorfor jeg ikke ble bedre... MEN nå føler jeg meg mye bedre, Emma er i bhagen igjen og minsta skal i morgen. Lille snuppa som har tatt av seg så mye.... Så godt å se henne spise masse gratinert pølsegryte i dag - det varmer et mammahjerte :)





I England var vi på Centerparks som en liten ferie før jul - kjempe gøy for barna med mye lek og morro!

Nå vurderer jeg å hive meg over pinnene igjen. Har en del garn jeg må få bruke opp nå - så tror jeg at jeg skal hive meg over en genser for første gang! Eller kanskje en lett jakke!? Har garn i pinnestr 4 jeg gjerne vil bruke...

Noen som har en lett oppskrift å komme med!?

*tørr jeg prøve meg på en mariusgenser?*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar