Totalt antall sidevisninger

lørdag 1. oktober 2011

Ut på tur, aldri sur


I går var vi på tur! Selv om vi hadde blitt lovet flott vær, så var det heller ymse vil jeg påstå... Men kjempe koselig lell! Var på tur med venninne, med mann og barn. Kjempe koselig! Kan så vidt skimte to herlige barn nede her



Jeg har jo som regel med meg søskenvogna på turer, blir litt som å helgradere meg mot at Emma slår seg vrang.. Men kan også resultere i ei som egentlig ikke gidder å gå hehe. Men de vi var med på tur i går, er to stykk særs lekne og gøye foreldre, så tok ikke så lange tiden før Emma også var gira opp og løp med dem på "indianer stier" i skogen og fiska i bekker :) Men mor og mor fikk gå å kjase på veien - sånn som det skal være ;)

Ikke stort bedre dag i dag, om ikke hakket verre da jeg ser det regner på terrassen her... Nei hva skal en finne på tro?

1 kommentar:

  1. Gøy med høsttur! Og hvertfall når Emma kan være med å løpe Indianerstien:)

    Så fin ei bukse du har strikka! Nesten så jeg ikke tør å skryte av genserprosjektet mitt...
    Den blir nok ikke stort å vise frem :)

    Ha en fabelaktig uke, med masse lesing og produktivitet :)

    SvarSlett