Totalt antall sidevisninger

torsdag 9. juni 2011

Nedtelling..... 15 Dager to go


Å være tobarnsmor er ikke en jobb for pyser! Dagene går i ett med løping, farting, vasking, tørking, bleieskifting, bæring, trilling, leking, kosing, ikke-soving og å telle ned dager til Daddy kommer hjem til oss igjen. Som foreløpig er 6 uker... 42 dager... jaiks...
Da er det deilig å ta en liten husmorferie! Og 24-27 Juni skal jeg nettopp det - da skal denne slitne vaskefilla pakke sakene og sette nesa mot London! *lykke*

I 3 dager skal jeg og James kose oss uten barn, og så lenge uten barn sammen har vi aldri vært. Og jeg for min del har aldri vært 3 netter uten barna :S... så på en måte også litt skummelt må hønemor innrømme.. men mest deilig... deilig :)

Selv om meg og London aldri ble helt bestevenner, skal det bli så koselig å igjen tusle langs Thamsen, Hyde Park, Spise Sushi i Covent Garden, gå i butikker uten vogn å kanskje orke å besøke den store Topshop´n på Oxford Circus.. Natt Lørdag til Søndag blir det hotell og spa *enda mere lykke*
Tenk å våkne langt utpådagen - sånn i 9 tiden og bare høre.... ingenting! Stillhet..... Ahhhh... Nei kjenner at en liten get-away for a mor kommer til å gjøre underverker!

1 kommentar:

  1. hehe.. måtte le av den "langt ut på dagen, sånn i nitiden" hehe. skal dra bort fra lisjen for første gang neste helg selv. Fredag til søndag. blir skummelt men sikkert godt.

    SvarSlett