Totalt antall sidevisninger

lørdag 4. desember 2010

Ute på tur!!


Har hatt en utrolig fin dag med jentene i dag - jeg er altså så heldig som har disse to herlige barna!
De fleste har vel fått med seg kulda nå for tiden? Jepp jepp! Og søskenvogna har en veldig liten hardbag så føler ikke den er varm nok for slikt vær, så jeg bare Isabelle i Manduca´n , så et sted under alle lagene dere ser på bilde (ser nå at det er et fryktelig dårlig bilde), ligger det en veeeeldig varm liten LilleBille og sover.
Emma var et eksemplar uten like i dag, da vi tok turen til Storo - fikk et innfall om at jeg ville ha et vaffeljern og jeg ville ha det NUH hehe Men etter å ha sett køen på CLas Ohlson og så husket på at det faktisk er en LØRDAG før JUL, så gav vi opp... Men endte opp på Babyshop hvor de kjører 3 for 2, så handla ull til Emma, str 110 så litt stort nå men passer til neste år og :)

SÅ kjøpte vi doring! Hun har nå villet sitte på doen, men synes det er litt skummelt og tviholder på meg så hun ikke skal falle ned det store skumle hullet :P Så i kveld har vi sitti mye på du å lest Mickey Mouse! Ikke kommet noe da, men er et steg i riktig retning!

Emma har kutta luren på dagen hjemme nå, så hun sovna klokka 18.30, og lillebille våkna når vi kom inn og ville ikke sove mee (pleier å sove til 16, vi var hjemme 15) så hun ver OVERTRØTT og ble lagt klokka 18.. SÅ mor nyter en tidlig, rolig lørdagskveld med cola, hjemmelaga pizza og chips... Mmmmmm

HA EN FLOTT KVELD DERE!!!

1 kommentar:

  1. Halla babe :)Lever du? :) Savner dæ snuppa :) Håper vi snart får til noe koselig? Jeg reiser hele denne uken, men neste uke er jeg på kontoret, og skal bare ha noen 'fikse-opp-kontoret- dager' med noen Ikea turer og litt sånt :) Skal vi finne på noe neste uke? Hadde vært kos!!!

    Ser ut som dere tre koser dere masse i kulda faktisk! Imponerende!! Jeg holder meg inne hvis jeg kan... hi hi hi :) Love u babe!!! Skviiis!!!!

    PS: du våger ikke å avlyse julebordet den 18 altså!!! ha ha :) Gleder meg!!!! :)

    SvarSlett