Totalt antall sidevisninger

lørdag 13. mars 2010

Endelig nytt innlegg - og så mange nyheter som kommer! :)

Se!! Jeg har blitt forlovet! James popped the question 13 Februar da vi var ute å spiste, gjett om denne damen her ble gla!!?!?!? LYKKELIGOg jepp jepp - denne bamsemumsen her er vår mini-i-magen, vi er gravide igjen! :) Jeg er 12+4 uker på vei, og er så dårlig som pokker heller :( .. Heldigis tror jeg bare det er ett par uker igjen med dette, så endelig ser jeg litt lyst i enden av tunnelen. .. Litt har det bedret seg, men kan ikke skryte på meg noen Olympisk for enda nei :P
Og sånn ser magan ut i dag tidlig - ikke så mye å skryte av enda - MEN det kommer :P
SÅ er lite bilde av mammas MunchBunch - se lille prinsessa som likner så mye på pappan sin! *å sa gla vi er i deg prinsessa vår*

1 kommentar:

  1. Halla snuppa :)

    Lenge siden du la noen spor igjen her på bloggen :)

    For et herlig bilde av Emma!!!! Og ja!! hun ligner veldig på James :) ha ha :) i hvert fall på det bildet her!!! :)

    Ser at bollemagen er langt unna enda. Du er tynnere enn meg jo!!!! Urettferdig :)

    Gleder meg til dere kommer til Norge!! :)

    Klem!

    SvarSlett