Totalt antall sidevisninger

torsdag 16. april 2009

Ut på tur :)

Idag skulle jeg og snuppis på langtur, vi kom ikke lengre enn til pøbben, dvs 30 minutters gange - vi som hadde planer om to timers tur! Det var vel straffa mi det - å punktere ei vogn so jeg egentlig har solgt! Skulle bare bruke vogna en siste gang på tur (det er ikke mac laren så god - lufthjul er best på langtur)... endte opp med at vi punga gitt! SÅ jeg tok hintet - og vogna er nå pakka inn i bobleplast og alt som er og er klar for ta turen på flyet! Kjenner jeg gruer meg litt .. håper alt går bra assa! James kom og henta oss og vi tok en liten tur til Godalming.. Ting og tang som måtte ordnes alikavel :)
SÅ.. nye vogna kommer jo ikke før neste uke, men typisk den kommer torsdag da jeg har dratt.. SÅ da blir det ned til Portsmouth på Mandag når jeg er kommet hjem fra jentetur tenker jeg :) Men da har jeg venta leenge - 6 uker!!

Hiver inn noen bilder fra "turen" vår jeg


Jeg er jo enda litt fersk på detta og ser at bildene kommer litt i hytt å gevær her... Men som dere ser er våren kommet for fult hos oss i England!
Emma i MacLaren vogna - trille tur langs elva, på jakt etter en benk så emma kan få litt middag :)
Her sover Emma i gamle vogna vår - Hvor er babyen?? Mens vi venta på at James skulle hente oss.
Og jeg koser meg med vann og godis i sola mens jeg venter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar