Totalt antall sidevisninger

fredag 16. mars 2012

Da var en Mariusgenser til ferdig!

Lille søta mi i dag tidlig - lur i blikket :)
Har på seg en Marius-selekjole som nå er mer en topp en en kjole :P.... Så der har vi også et prosjekt som nå kom seg på lista: en ny selekjole til høsten igjen!




Det å ta bilde av barn i fart det er litt så som så, så skal ikke skryte på meg noen flotte bilder nedover her! Men man får da se genseren :)... ish.... som sånn btw er sånn ca altfor stor! hehe! Så denne har vi nok et par sesonger for å si det sånn! Men greit det og :)




Så ble det plustelig ikke så gøy lengre, etter noen krigsrunder med søstra ble livet ganske kjipt. Mor stod der forsatt uten noen særlig gode bilder og da må man ty til bestikkelser....



Da ble det smokken :P..... Jeg ser her at på genseren er halsen/avslutningen hvit mens på lua er den jo brun i ribben. Det gjør kanskje ikke noe? Falt meg med en gang inn nå at det burde vært samma farge, men kanskje ikke?
Ser også at jeg skulle hørt på godeste strikkevenninnen min som sa jeg burde lage "dobbelt hals" som oppskriften sier, men blir jo litt ivrig når slutten nærmer seg hehe.. Men halsen blir gjerne litt "løst", så det må jeg gjøre nesten gang!




Men alt i alt er jeg fornøyd, den har noen små feil desverre, men men! :D

Strikket i Drops Lima, et veldig godt men udrøyt garn - så måtte faktisk ned på Bentes og Tjorven 2 ganger for å kjøpe nytt. Jeg er ikke så erfaren at jeg ser på løpelengde enda, jeg tenker "ca samme pinnestr - da er det ca samme lengde" hehe

SÅ er det fredag! :D JEIJ!!!! HA EN FORRYKENDE DAG! :D

2 kommentarer:

  1. Settet ble knallfint! Gjør ikke noe at det er forskjellig farge på ribben- du får bare si du ville ha det sånn:p

    SvarSlett
  2. Fra meg av beundring! Den blei kjempefin!!
    Gjør ikke noe med forskjellige farger. Utrolig søt liten Isabelle, i Marius-mønster :)

    SvarSlett