Totalt antall sidevisninger

torsdag 15. desember 2011

Jaggu en rosanisselue til in the making....


Kanskje en mulig julegave!? ;)

Sitter å nyter noen stille minutter på soffan får jeg skal hente jentene .. deilig.... I kveld kommer Ingun og vi skal kose oss i kveld med strikking og kjas. Kjempe koselig å ha besøk på kveldene - blir jo ofte at man alltid sitter alene hjemme etter 19 - sånn er det når man har to barn som skal sove litt ;)

Kun to dager til vi reiser til England. Da er 6 uker alene endelig over og det jeg gleder meg mest til er søøøøøøøvn! Jeg får en del søvn her men man ligge ralltid på "beredeskap" og minsta er våken her og der og når det kommer til barna våkner jeg for de minste små lyder... Nå skal jeg isolere meg på et "eget rom" der vi skal bo i England mens Daddy skal sove sammen med barna og ta seg av dem *LYKKE*...
Så har jeg kjøpt 3 nye DVD´er, 2 som er julegave og 1 som skal åpnes først når vi sitter på flyet til Lørdag - her planlegger vi så godt vi kan for at flyturen skal gå så bra som den kan! Håper på to eksemplariske jenter hele veien fra A til B - LOV TIL Å HÅPE!!??? :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar