Totalt antall sidevisninger

tirsdag 25. oktober 2011

Det strikkes og det strikkes....


Nå er det storesøster som skal få bukse! Hun er litt sær i klesveien, så håper lille Frøken Vanskelig godtar og liker buksen ;) Virker som et veldig godt garn, ble anbefalt på strikkebutikken Nøstet Mitt på Storo et garn som heter Sterk. Det er en blanding av 40% alpakka, 40%merino ull og 20% nylon for å gjør den slitesterk, noe som er gull når man lager klær som skal bli flittig brukt i barnehagen :)

Men en del prosjekter som ligger å venter, som et litt snodig kjole som er på Emma sin bestilling :P Gruer meg til å legge ut bilder av den ;)
SÅ skal minsta få en kjole som er hentet fra Drops - en fin kjole i blanding av alpakka og viscose - så den kjenner jeg at jeg er veldig nysgjerrig på!

Et siste prosjekt som ligger laaaaangt bak i der er en genser til Emma - en Marius genser. Men den tid den sorg ;)

2 kommentarer:

  1. O, Mariusgenser - det er da ingen sorg! :)

    SvarSlett
  2. Hei hei :) Hvordan går det med kjolen? Har du lagt den på hylla enn så lenge? Jeg er snart ferdig med den andre armen på mariusgenseren, og skal bare strikke en liten hals, og så er den ferdig! Huff...jeg gruer meg til å montere den!!

    Legg ut litt flere bilder da!!! Så jeg kan følge med på hvor langt du har kommet :)

    Klem

    SvarSlett