Totalt antall sidevisninger

søndag 12. juni 2011

Med fare for å bli kun en hobby blogg *en enkel vest*



Da ble jeg ferdig i går kveld med en enkel vest fra Pickles til Isabelle, og jeg er fornøyd igjen jeg altså! Begynner å bli mindre og mindra av nybegynner feil - det lover jo bra! hehe
Måtte jukse litt å sy inn maskene under armen da disse ikke ble pene, men klarte p gjøre det så det noegnlunde ikke sees :)

Kan se litt ujevn ut, men er strikket i to tråder, ull og bomull. Jeg ELSKER garnet fra Pickles, bare litt synd det er litt dyrt så de blir bare en liten luksus man kan unne seg selv av og til :) Nå fant jeg i tillegg ut hvor de har lagersalget sit her i Oslo, enda mere farlig når man selv kan dra ned å kjenne på det herlige garnet og å se de fine fargene! Jeg HJERTE Pickles :D

Så nå må jeg gå å høre med storesøster Emma om hun har lyst på en slik selv. Tenker det bli bra om hun for i roooooosa :P


3 kommentarer:

  1. Du har virkelig fått fart på pinnen kathrine!! kjempefin "enkel vest" Tips til å skjule rare masker i arm-hullet kan være å hekle en runde rundt.;)

    Og shit nå kom jeg på vognunderlaget!!! skal sette meg ned å se på det i kveld:)

    SvarSlett
  2. SÅ fin vest! herrlehet å flink du er :)

    La meg til som følger her jeg,
    ha en fin uke -

    Klem jatte♥

    SvarSlett
  3. Kjempefin! Og så søte knapper:)

    SvarSlett