Totalt antall sidevisninger

søndag 20. februar 2011

Evig takknemmelig....

Er det rart mor er stolt av jentene sine? Emma viser en sånn omsorg og kjærlighet for Isabelle, hadde aldri tur tå håpe det skulle gå så bra! SÅ klart, jeg ser at dette kan snu seg brått ;) Men enn så lenge så er det herlig å se, det veier opp for alt stress og skrik og skrål fra en trassig 2 åring når man får øyeblikk som dette. Øyeblikk som jeg skulle ønske jeg kunne fryse, øyeblikk som dette. Når storesøster og lillesøster sitter på soffan og bare koser seg sammen lenge...

Leste nå nettopp på en blogg hvor ei jente mista sin sønn 8 timer etter han var født, kan ikke tenke meg noe mere urettferdig enn nettopp det.. en liten ny baby, som bare fikk 8 timer i denne verden.. Født 16 dager på overtid... SÅNN SKAL DET IKKE VÆRE! Håper virkelig det blir gjort noe med Norges overtids-politikk .. dette er en tragisk sak.... Og den minner meg på at det ikk er en selvfølge at jeg sitter her i kveld, men to nydelig jenter sovende på hvert sitt rom... I kveld kysser jeg de en ekstra gang før jeg legger meg og er så evig takknemmelig for disse to nydelige jentene mine<3

3 kommentarer:

  1. jeg har og lest den bloggen og en blir så utrolig lei seg og så utrolig glad og får så utrolig dårlig samvittighet på samme tid....
    Lei meg fordi en liten engel ikke fikk lov å leve og måtte etterlate seg mange knuste hjerter. Glad fordi jeg fikk ta med min gullgutt hjem og han vokser seg stor og sterk. Dårlig samvittighet fordi jeg tenker at jeg er glad det ikke er meg... HUff...
    Nei, vi skal være takknemlige for hver eneste dag vi har med de vi elsker mest i hele verden!

    SvarSlett
  2. Hei! Første gangen jeg er innom bloggen din. For noen nydelige jenter du har! Jeg leste også det blogginnlegget du skriver om og følte meg også veldig heldig og veldig takknemlig for at jeg har veslejenta mi hos meg!! Kan ikke en gang forestille meg hvor forferdelig det må ha vært for den mammaen og pappaen. Håper det skjer en endring i overtidspolitikken her i Norge!

    Gi de fine jentene dine en ekstra stor klem, og ha en kjempefin helg (snart) :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig bilde av dei vakre gulla dine!!! <3

    SvarSlett