Totalt antall sidevisninger

torsdag 15. april 2010

Det var den helgen.......

Jeg bare må få det ut her også... har egentlig bare lyst til å SKRIKE ut vindu....

Jeg har siden februar planlagt en jente-(skole) tur til Oslo denne helgen her... Men så finner en himla vulkan på Island ut at den skal sette i gang, GUD SÅ FORBANNA JEG ER NÅ.... Hele helgen ødelagt.... Jeg har ikke hatt en helg for meg selv på 1 år, jeg har ikke vært på en jentetur til oslo alene på over 1 år... Og når jeg endelig skal, så skjer dette! .. *gråter*.....

Nei, jeg tror det er en grunn for at jeg ikke hadde pakket baggen min jeg... Jeg pakker ALLTID ALLTID ALLTID nesten en uke før jeg skal dra fordi jeg gleder meg sånn, men ikke denne gangen.... har ikke hentet baggen en gang... Det var lissom for godt til å være sant at jeg skulle på tur! Og så er det dette som møter meg i dag morges - NULL FLY.... Skal ikke le av magefølelsen nei....

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Fin blogg! Typisk at denne asken skulle komme å ødelegge når det passer minst! Og det som er mest irriterende er vel det at man vet at INGEN kan gjøre noe som helst, det må bare gå sin gang. Kjenner jeg blir litt varm av å tenke på det.

    Ser foressten at du har en datter like gammel som min datter :)

    Hadde vært koselig om du hadde besøkt bloggen min: www.anonymie.blogg.no :))

    Ha en strålende dag videre! :)

    SvarSlett